Sander Prak-Boogh

Sander (1988) woont sinds 1999 in IJsselstein en is in het najaar van 2014 in de wijk Nieuwpoort gaan wonen. Het historische stadje straalt een authentieke sfeer en gezelligheid uit en “het is echt thuis komen in IJsselstein” vindt Sander. In zijn vrije tijd helpt Sander al ruim 12 jaar bij de IJVO, de laatste jaren bij het Grillige Theater, iets wat hij met veel liefde en plezier doet.

Sander is van mening dat er een goede balans dient te zijn tussen een veilig gevoel en een aantrekkelijke blik als het om wonen gaat.
We willen allemaal wonen op een fijne plek waar wij ons thuis voelen. Daarnaast vindt Sander dat er rekening gehouden dient te worden met klimaatverandering. Zo wil Sander IJsselsteiners van alle generaties zoveel mogelijk stimuleren en inspireren ten aanzien van duurzaamheid en bewust laten worden van wat ieder hieraan zelf kan bijdragen.

In zijn eerste jaren als politicus wil hij graag een pragmatische insteek in de gemeentelijke politiek brengen. Als commissielid van de commissie Ruimte houdt Sander zich bezig met wonen, klimaat en financiën en daarnaast is Sander sinds september 2018 actief als fractiesecretaris voor de VVD IJsselstein.

NaamSander Prak-Boogh
Geboortedatum 19-7-1988