Feddo Hartelust

Als betrokken ondernemer in IJsselstein staat Feddo (1967) voor deelname van iedereen aan onze samenleving door ruimte te geven. Ruimte om jezelf te ontwikkelen. Ruimte om je kansen te verzilveren. Met een fatsoenlijk vangnet en wat hulp waar nodig. Maar vooral door het belonen van initiatief, durf en creativiteit. Door niet te betuttelen, maar actie te stimuleren.

Ruimte krijgen komt met verantwoordelijkheden. De verantwoordelijkheid om je omgeving netjes te houden. Verantwoordelijkheid om fatsoenlijk zaken te doen. Verantwoordelijkheid om de ruimte die je krijgt, ook aan anderen te gunnen. Verantwoordelijkheid om elkaar aan te spreken op buitensporig gedrag. Maar vooral de verantwoordelijkheid om elkaar met vertrouwen tegemoet te treden. Omdat we allemaal, met elkaar, een gelukkig en plezierig leven willen leiden in ons fantastische, oude stadje.

Daarom wil Feddo op de fundamenten van onze historie een mooie, gezamenlijke toekomst bouwen. Want dat verdienen wij in IJsselstein!

Naam Feddo Hartelust
Geboortedatum 24-11-1967