Luuk Nagtegaal

Luuk (2001) woont al zijn hele leven in IJsselstein in de wijk Achterveld. Hij is dagelijks bezig met zijn school, waarvoor hij in mei dit jaar examen VWO zal gaan doen. Hij is erg geïnteresseerd in voetbal en heeft dan ook lang gespeeld in het shirt van VVIJ. Hij houdt zich graag bezig met sport, maar ook met dingen als duurzaamheid, welzijn en gezondheid.

Luuk is van mening dat alle jongeren de kans moeten krijgen om zich te ontwikkelen. ‘’Wij jongeren genieten van het leven, hebben ambitie en zijn de generatie voor en van de toekomst.’’ Het begint allemaal bij een goede en veilige opvoeding, verder kunnen wij als gemeente de jongeren behoeden voor valkuilen als een drugs- of gameverslaving door bijvoorbeeld voorlichtingen en sportieve activiteiten.

Luuk wil door het verbinden van de theorie met de praktijk, gericht op nut en efficiëntie, midden in de maatschappij, IJsselstein voor zowel jong als oud een veilige, gezellige en gezonde stad maken.

Luuk Nagtegaal
Geboortedatum